Sarcinile şi responsabilităţile postului:
- lucrul cu clienţii (preluarea şi predarea comenzilor, consultarea clienţilor telefonic şi faţă în faţă, preluarea şi prelucrarea comenzilor);
- lucrul cu traducătorii (plasarea comenzilor, controlul executării);
- lucrul cu documentele (xerocopiere, scanare, gestionarea circulaţiei documentelor în formă electronică);
- pregătirea documentelor pentru autentificare notarială;
- traducerea documentelor/textelor.
Cerinţe:
- studii superioare în filologie, lingvistică sau traduceri;
- cunoaşterea a limbilor rusă şi română, precum și a altor limbi străine;
- cunoştinţe de operare pe calculator;
- să fie corect şi onest;
- să fie disciplinat;
- să fie independent şi responsabil;
- să fie sociabil;
- abilităţi de lucru cu oamenii;
- dorinţa de a lucra pe termen lung.
Condiţii asigurate:
- pachet de servicii sociale;
- instruire;
- 16 ani pe piața Moldovei;
- 14 filiale în Moldova.
Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteţi propunerile, cu indicarea postului şi cu o fotografie, pe adresa de e-mail hr@diplom.md
www.diplom.md